Az erős vezetés, a gyártólétesítmények optimalizálása, a nemzetközi terjeszkedés és az ügyfélszolgálat újra fókuszba helyezése, kivételes eredményre vezetett a tárolási megoldásokra specializálódott Constructor Csoportnál.
Az Európa-szerte Constructor, Kasten, Dexion és PSS márkanéven értékesített termékekkel a raktározási osztály eladása 2016-ban több mint 11%-kal emelkedett. Ez ellentmond az iparágban az utóbbi években tapasztalható, jellemzően alacsony növekedési rátának, egyúttal igazolja a Constructor Csoport vezérigazgatói pozícióját 2 évvel ezelőtt átvevő Frank Pohl által bevezetett stratégiát.
Azóta a vállalat értékesítése Norvégiában, Finnországban és Hollandiában, valamint az érett német és angol piacokon 20%-kal nőtt. A csoport nyereségességének emelkedésében közrejátszottak a szerkezetátalakítások és új piacok feltárása is.
Ennek egyik példája a vállalatcsoport gyártási- és ellátási-lánc szervezetének optimalizálása, a jövőbeli terjeszkedés céljából egy gyártó- és logisztikai központ fejlesztése Oroszországban, ahol a Constructor az egyetlen Nyugat-európai raktárberendezés gyártó, amely helyi gyártókapacitással rendelkezik.
Egy Csapat: teljes elkötelezettség.
Az Egy Csapat kezdeményezés sikerének kulcsa a kollektív felelősségre helyezett hangsúly, amely minden alkalmazottra és szerződéses munkavállalóra vonatkozik. Az Egy Csapat kezdeményezés funkciótól vagy helyszíntől függetlenül, a kiváló ügyfélszolgálat nyújtása érdekében tett összehangolt működést jelenti.
Jó rendelésállománnyal, Frank biztos abban, hogy a cég az előtte álló kihívásoknak meg tud felelni.
"Miután az elmúlt évben nőtt a blue-chip ügyfeleink számára végzett munka, így szeretnénk minden érdekelt félnek - ügyfeleknek, részvényeseinknek és alkalmazottainknak - további növekedést és értéket teremteni az idén is.
A jövő azonban az Európában várható politikai helyzet miatt kihívásokkal teli. Tapasztalataink azt mutatják, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy továbbra is magas minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk.”