Az Egy Csapat elv alkalmazásával a Constructor Csoport értékesítése megemelkedett

Az Egy Csapat elv alkalmazásával a Constructor Csoport értékesítése megemelkedett

Az erős vezetés, a gyártólétesítmények optimalizálása, a nemzetközi terjeszkedés és az ügyfélszolgálat újra fókuszba helyezése, kivételes eredményre vezetett a tárolási megoldásokra specializálódott Constructor Csoportnál.

Frank PohlAz Európa-szerte Constructor, Kasten, Dexion és PSS márkanéven értékesített termékekkel a raktározási osztály eladása 2016-ban több mint 11%-kal emelkedett.  Ez ellentmond az iparágban az utóbbi években tapasztalható, jellemzően alacsony növekedési rátának, egyúttal igazolja a Constructor Csoport vezérigazgatói pozícióját 2 évvel ezelőtt átvevő Frank Pohl által bevezetett stratégiát.

Azóta a vállalat értékesítése Norvégiában, Finnországban és Hollandiában, valamint az érett német és angol piacokon 20%-kal nőtt. A csoport nyereségességének emelkedésében közrejátszottak a szerkezetátalakítások és új piacok feltárása is.

Ennek egyik példája a vállalatcsoport gyártási- és ellátási-lánc szervezetének optimalizálása, a jövőbeli terjeszkedés céljából egy gyártó- és logisztikai központ fejlesztése Oroszországban, ahol a Constructor az egyetlen Nyugat-európai raktárberendezés gyártó, amely helyi gyártókapacitással rendelkezik.

Egy Csapat: teljes elkötelezettség.

Az Egy Csapat kezdeményezés sikerének kulcsa a kollektív felelősségre helyezett hangsúly, amely minden alkalmazottra és szerződéses munkavállalóra vonatkozik.  Az Egy Csapat kezdeményezés funkciótól vagy helyszíntől függetlenül, a kiváló ügyfélszolgálat nyújtása érdekében tett összehangolt működést jelenti.

Jó rendelésállománnyal, Frank biztos abban, hogy a cég az előtte álló kihívásoknak meg tud felelni.  

„Miután az elmúlt évben nőtt a blue-chip ügyfeleink számára végzett munka, így szeretnénk minden érdekelt félnek - ügyfeleknek, részvényeseinknek és alkalmazottainknak - további növekedést és értéket teremteni az idén is.

A jövő azonban az Európában várható politikai helyzet miatt kihívásokkal teli. Tapasztalataink azt mutatják, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy továbbra is magas minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk.”